Pantene Aqua Light Durulanan Köpük Saç Kremi


Pantene Pro-V Köpük Krem ince telli veya yağlanmaya eğilimli saçlarınıza ihtiyacı olan bakımı yaparken, saçlarınızı ağırlaştırmaz. Saçlarınız kolayca taranır, hacimli ve sağlıklı görünür.
Pantene Pro-V Köpük Kremin Formülü:
Köpük krem, diğer saç bakımı kremlerinden farklı, hafif yapısı sayesinde saçın her yerine eşit şekilde yayılır, uzunluğu boyunca saçınıza bakım yapar ve durulandıktan sonra saçınızı yağlandıran kalıntılar bırakmaz. 
Ben bu ürünü yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum ve vaad ettiklerini aşağı yukarı yerine getiriyor diyebilirim. Saçımın yapısı ince telli ve yağlanmaya meyilli olduğu için normal saç kremleri genel olarak saçlarımı ağırlaştırıyor ve normalden daha hızlı yağlanmasına neden olabiliyor. Aqua Light zaten şampuan olarak da saçı ağırlaştırmayan bir yapıya sahip. 
Saçlarımı şampuanladıktan sonra fazla suyunu elimle sıktıktan sonra bu kremden uyguluyorum. Tararken oldukça kolaylık sağlıyor. Normal bir saç kreminden sonra tarak kolay geçmeyebiliyor fakat bu ürün taramayı bir hayli kolaylaştırıyor. 


Formunu bir şeye benzetmem gerekirse traş köpüğüne benziyor diyebilirim. Saçın tüm kısımlarına rahatlıkla nüfuz ediyor.



Kısacası ben bu ürünü severek kullanıyorum. Sizler bu kremi denediniz mi ya da yağlı saçlarınız varsa hangi saç kremlerini kullanıyorsunuz ? 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seche Clear

Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem