Dax Sulphur




Bugün tırnak bakımında kullandığım Dax Sulphur'dan bahsedeceğim. Aslında kullanımı oldukça zor bir ürün çünkü bunu sürdüğünüz de hiç bir yere dokunmadan durmanız gerekiyor yoksa her yer yağ oluyor. Bu yüzden bu ürünü kullanmayı hep ihmal ediyordum. Geçenlerde bir yerde bunu sürüp eldiven takınca çok işe yaradığını okudum. Bu şekilde kullanmaya başladım ben de gece yatmadan tırnaklarıma ellerime sürüp eldiven takıp öyle uyudum. Sabaha ellerim yumuşacıktı ve oldukça nemlenmişti, bu nem gün boyu da ellerimde kaldı diyebilirim. Üstünde yazan şeyleri gerçekleştiren nadir ürünlerden kendisi. 56 gr gibi büyük sayılabilecek bir boyu var ve fiyatı 8 lira olması lazım. Tırnaklarınızı dinlendirdiğiniz zamanlarda uygulayın kesinlikle faydasını göreceksiniz. Siz tırnak bakımında neler kullanıyorsunuz?



Yorumlar

Nesesiz dedi ki…
Ürün çok ilgi çekici, nerde bulabiliriz acaba?:)
Jsjs kdksks dedi ki…
nereden temin edilebilir acaba?
Unknown dedi ki…
bu ürünü bende almak istiyorum ancak online satışı olmadığından ve yaşadığım yerde olmadığından merak etmekle kalıyorum güzel günlerde kullan:)
banu.isik dedi ki…
@ojesizcikmamabi, @svieri doroga ben bunu Adana'da Platin kozmetikten almıştım, gittigidiyor'da satanları görmüştüm. Watsons Dax ürünleri satıyor ama saç ürünleri var sadece maalesef :/ http://www.dax.com.tr/ burdan bi bakın isterseniz.
@begum salurvan gerçekten zor bulunan bir ürün ben de tesadüfen bulmuştum :/ teşekkür ederim :)

Yelda dedi ki…
Tırnak eti bakım kremlerine bayılırım. Çok merak ettim bu ürünü. Keşke kolay bulunabilse:(
Adsız dedi ki…
ARKADAŞLAR GİTTİ GİDİYORDAN SİPARİŞ ETTİM DÜN SAAT 3 CİVARI BUGUN SABAH 10DA ELİME ULAŞTI ÜRÜN KARGO DAHİL 19TL PARA VERDİM AMA GERÇEKTEN DEĞER :))

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seche Clear

Pantene Aqua Light Durulanan Köpük Saç Kremi

Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem