Sebamed Clear Face Renkli Sivilce Örtücü Krem




Herkese merhaba, bu kremi blogların birinde görmüştüm sivilce izlerine iyi geldiğini yazmıştı blogun sahibi, hangi blog olduğunu hatırlamıyorum. Benim de çok aşırı olmasa da sivilce izlerim olduğu için denemek istedim. Ürünün açıklaması şöyle:
  • Enflamasyonu azaltır ve sivilcenin kurutulmasını hedefler.
  •  Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem ; Antibakteriyel  etken madde “ chloroxylenol “içer
  •  Tocopheryl acetate doku harabiyeti yapan serbest radikallerin zararlı etkilerini önler
  •       Pentylene glycol ve sorbitol pullanmaya karşı cildin nem tutma kapasitesini artırır.
  •       Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem ; Koruyucu içermez ve Allerji testi yapılmıştır.
  •        İnflamasyondan kaynaklanan kızarıklığı gizler
  •          Kolza bitkisi tohumlarından elde edilen yüksek konsantrasyonda fitosteroller antienflamatuar etkiye sahiptirler ve cildin rengini ve yapısını güçlendirirler.
  •          Shea yağı ve Squalen ile cildi nemlendirir.
  •  Pantenol ile enflamasyonu azaltır
  •      Yeni sivilcelerin oluşumunu engeller
  • Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem, şekilsiz ve çirkin görünen sivilceleri ve siyah noktaları örterken  aynı zamanda bakteriler ve onların neden oldugu enflamasyonla da savaşır…Akneye neden olan bakterileri  elimine ederken  enflamasyonlu sivilceleri de kurutur..
  • Ayrıca, aktif bakım bileşenleri panthenol , sheayağı ve squalane ile enflamasyonu yatıştırır, hassas cilde ihtiyacı olan nem  ve bakımı  sağlar.
  •         Özellikle , direkt  uygulama ile  enflamasyonlu sivilcelerin  gizlenmesi ve yok edilmesi için üretilmiştir..
  •         Yumuşak enflamasyonları  6 saat içerisinde yok eder,  yeni enfeksiyonları  engeller…
  •   Yağ ve emülgatör içermez , gün içerisinde pek çok kez kullanılmasında hiçbir sakınca yoktur.


Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem Kullanımı :
Enfekte olmuş sivilce üzerine direkt olarak aplikatör ile  uygulayınız…Parmağınızın ucu  ile   ürünü sivilce ve çevresinde yayınız …Bunun sonunda  sivilce  örtülecek ve  gözle görülmeyecektir …
   DİKKAT : Sebamed Clear Face Sivilce Örtücü Krem bütün yüzde bir  makyaj destekleme ürünü olarak asla kullanılmamalıdır.
Açıklama şuradan alıntı: http://www.sebamedim.com/icerik.asp?inf=41

Benim yorumlarıma gelince: Gerçekten sivilceleri kurutuyor, sivilce izlerini tamamen yok etmese de gözle görülür bir fark yaratıyor, kapatıcı olarak kullanmak pek mümkün değil çünkü rengi baya koyu. Ben bu ürünü sevdim açıkçası sivilce izleri olan ve arada tek tük sivilceleri çıkanlar için kurtarıcı olabilir. Tavsiye edilen satış fiyatı 13 liraymış ben 11 liraya aldım. Siz bu tarz ürünler kullanıyor musunuz, memnun olduğunuz ürünler neler ?

Yorumlar

Unknown dedi ki…
ben watsonslarda satılan greenn tea markanın sivilce kurutucusunu kullanıyorum çok memnunum idirim zamanı 3 tl ye almıştım. bitmek üzere yenisini alacağım sivilcelerin kızarıklığını 1 gecede alıyor ve patlasalar bile iz bırakmadan yok olmasını sağlıyor her gece düzenli olarak kullanıyorum temiz cildime sabahta yine temizleyip kremlerimi sürüyorum. çok memnunum
Aquaris Blog dedi ki…
benim böyle bir üründen sayende haberim oldu.
teşekkür ederim bütün detayları yazmışsın.
Ben de yazmıştım bu kremn yazısını çok seviyorum ben. Şimdiye kadar kullandığım en iyi sivilce kurutucu diyebilirim :) Yazısı için http://grumpywitchh.blogspot.com/2013/03/sebamed-anti-pimple-cream-ile-sivilce.html
Nesesiz dedi ki…
Bu vaadde bulunup çuvallayan birkaç markadan sonra bu tarz ürünlere biraz mesafeliydim ama bu yazı ve bu yorumun üzerine baya baya çekti ilgimi:)
banu.isik dedi ki…
@begum salurvan bugün baktım ama bulamadım, merak ettim görürsem deneyeceğim :)
@kova kadınıyım rica ederim :)
@grumpy.witch heh işte senin blogunda görmüştüm yaa :) teşekkürler valla sayende aldım bunu ve gerçekten sevdim, işe yarıyor.
@b. bilge denemeye değer bence :)
Adsız dedi ki…
kızlar benimde bir tavsiyem olsun burada :) acnemax diye bir ürün var ben kullandım başarılı, gözle görülen sonuçlar elde ettim diyebilirim sizede tavsiye ediyorum :)
Adsız dedi ki…
Bu ürün gerçekten muhteşem sivilce ve kizariklar için harika bi krem birçok benim diyen fondotenlerden de daha iyi kapatio ustelik :) agda sonrası oluşan sivilceleri de gecirio asla vazgecemicem ürünler arasında number one ;))
Adsız dedi ki…
Kaç saat yüzümüzde tutmamız gerekiyor belirli bi süre varmı acaba ?
simgeee dedi ki…
Disari cikmadan once de kullanilabilir mi?
Adsız dedi ki…
Beyaz tenlilere çok koyu oluyor hatta buğday tenlilere bile çok koyu bir gün evden hiç dışarıya cikmayacaksaniz Ogün cildinize hiç makyaj yapmayın ve evde sadece sivilcelerin ustune bunu surun öyle durun bütün gün boyunca. Koyu esmerler bu ürünü uygulayıp dışarıya çıkabilir ama beyaz tenlilere dediğim gibi yapsınlar bence .

Bu blogdaki popüler yayınlar

Seche Clear

Pantene Aqua Light Durulanan Köpük Saç Kremi